استفاده از رپورتاژ آگهی هم به برندسازی کمک زیادی میکند و هم به جهت بکلینکهایی که دریافت میکنید، روی سئوی سایتتان تاثیر خوبی دارد. بنابراین، اگر به دنبال کتابی هستید که نحوه برنامهریزی کسبوکارتان را بیان کند، این کتاب انتخاب خوبی به شمار میآید. بنابراین، برای اینکه روند سئو شما بهبود پیدا کند، باید نرخ کلیک بالایی داشته باشید. پس از به دست آوردن این اطلاعات وقت آن است که روند اجرا شدن یک پروژه را به صورت عملی یاد بگیرید.
دیجیتال مارکتینگ
این کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ به طور کامل روند ایمیل مارکتینگ را بیان میکند. افزایش تعداد مخاطبان راغب و فروش: به طور کلی، هدف اصلی آژانسهای دیجیتال مارکتینگ افزایش ترافیک وبسایت و افزایش تعداد مخاطبان راهب و فروش کسب و کارها از طریق طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی خلاقانه و مؤثر است. بعضی از آژانسهای دیجیتال مارکتینگ بر ارائه یکی از خدمات بازاریابی دیجیتال تمرکز میکنند و بعضی دیگر، گستره وسیعی از خدمات را پوشش میدهند. در ادامه و در فصلهای بعد با نحوه انتخاب کمپین مناسب و ارائه پیشنهادات اثرگذار آشنا میشوید. امیدواریم با مطالعه این مقاله همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ را به نحوی که اشتیاقتان برای یادگیری یا شروع استفاده از آن را بیشتر کند، درک کرده باشید. فرآیند سئو مجموعهای از اقدامات است، که حاصل دانش، تجربه و مهارت خاصی است که برای بهینه سازی وب سایت و عملکرد آن در راستای کسب رضایت کاربر مورد استفاده قرار میگیرد.
علاوه بر این، ابزارهای لازم برای بازاریابی دیجیتال نیز مورد بررسی قرار میگیرند. در هر حوزه ای که مشغول به فعالیت باشید، سئو و بهینه سازی سایت، می تواند در خدمت و اختیار شما باشد، بدون آن که لازم باشد کار خاصی انجام دهید. کتاب دیگری که در حوزه بازاریابی محتوا باید به آن اشاره کرد، نسخه الکترونیکی ژورنال معتبر حوزه بازاریابی دیجیتال یعنی «Search Engine Journal» است. از جمله این پلتفرمها میتوان به «کاپریلا» اشاره کرد. از جمله این منابع میتوان به کتاب «The Art of SEO» اشاره کرد. برای نمونه میتوان به سایت مجله فرادرس اشاره کرد. اگر وب سایت جدیدی طراحی کرده اید و از یک نام دامنه جدید که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است استفاده می کنید و محتوایی بدون سابقه تجاری دارید، ممکن است نتیجه گیری از سئو سایت شما مدتی طول بکشد. کاربران محتوای شما را میخوانند و از این طریق در مورد کسبوکار شما، ارزشهای شما بهعنوان یک کسبوکار، و نام تجاری شما اطلاعات بدست میآورند.
ما پکیج های مناسبی را برای خبرسازی برند شما آماده کرده ایم. علاوه بر این، دید مناسبی هم برای آزمون، یادگیری و رشد در فضای بازاریابی فراهم میکند. علاوه بر این، مثالهایی کاربردی از کسبوکارها، مصاحبهها و تحلیلها ارائه میدهد که برای درک صحیح دیجیتال مارکتینگ ضروری است. علاوه بر ابزارها، وبلاگ و خدمات گستردهای که HubSpot ارائه میکند، کتابی هم برای بازاریابی دیجیتال تدوین کرده است. علاوه بر این، نمایش تبلیغات مرتبط با موضوع، افزایش کلیک و افزایش بازدید از سایت را به همراه خواهد داشت.
هرقدر آشنایی بیشتری با زبان انگلیسی داشته باشید، یادگیری دیجیتال مارکتینگ برای شما سادهتر خواهد بود. حالا که این وسایل بدین ترتیب قادر به سرویس دهی بودند ، طبیعی هم بود که نمودار افزایش محبوبیت آن ها و درصد کاربران موبایلی روندی اکیداً صعودی داشته باشد . به بیان سادهتر، با وجود منابع گوناگون، یادگیری استراتژیهای بازاریابی اینترنتی قدری دشوار خواهد بود. به همین دلیل ممکن است کسبوکار شما هم با خردهفروشی کالا ارتباط داشته باشد. اینترنت بستر مناسبی برای خردهفروشی کالاها به شمار میآید. از جمله ویژگیهای این روش تبلیغات باید به نرخ تبدیل بالا اشاره کرد چراکه نمایش تبلیغات تنها برای مشتریان هدف انجام میگیرد و آنها علاقهمند به خرید و استفاده از کالاها و خدمات شما هستند. این روش بازاریابی نهتنها یک گزینه مهم بلکه از جمله ملزومات موفقیت در رشد یک کسبوکار به شمار میآید. به طور خلاصه، این کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ در رابطه با برنامههای اجرایی مناسب در دیجیتال مارکتینگ سخن میگوید و نقش آن را در موفقیت کسبوکار بیان میکند.
، تنها به دنبال تبلیغات اینترنتی نباشید.
در اثر این اتفاق، مدت زمان حضور کاربر در صفحه کاهش پیدا نمیکند و بنابراین، به سئو سایت مشاهده سایت صدمهای وارد نمیشود. بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و شکلی متفاوت از حضور در فضای آنلاین است. مثلاً به جای کار روی کلمهی “سئو” میتوانیم از کلمهی “مزایای سئو چیست” استفاده کنیم که هم طولانیتر است و هم رقابت کمتری دارد. از جمله مهمترین استراتژیهای بازاریابی اینترنتی باید به بازاریابی شبکههای اجتماعی اشاره کنیم. استفاده از «تبلیغات همسان» (Native Advertising) مانند رپورتاژ آگهی از جمله روشهایی است که به کمک آن میتوانید با استفاده از اعتبار دامنه سایر وبسایتها، محتوای مناسبی تولید کنید و لینک فروشگاه یا محصول خود را در انتهای این محتوا قرار دهید.
هم ارائه شده است.
سئو نویسی یکی از بزرگترین چالش های هر استراتژی سئو به شمار می رود. سئو کلاه سیاه چیست یکی از سوالاتی است که هر فرد سئوکاری باید از آن آگاه شود و به روشهای متفاوت سئو کلاه سیاه اشراف بدارد. مطمئنا یکی از مهمترین مباحث و حوزه های دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات دیجیتال است. مترو رسانه به عنوان یک رسانه در حوزه تبلیغات در مترو تهران و حومه فعالیت می کند و کلیه صاحبین کالا و خدمات می توانند تبلیغات خود را در تابلوها و دستگیره های داخل واگن ، تابلوهای روی سکوهای مترو و تابلوهای بک لایت کنار پله های برقی داخل مترو اکران نمایند. برای این کار میتوان از «نشریلا» به عنوان بزرگترین پلتفرم این حوزه استفاده کرد. البته با توجه به محدودیتها و هزینههای بالای ارزی و تعداد کم شبکه ناشرین ایرانی همکار، استفاده از این سرویسها به طور کامل امکانپذیر نیست. این کتاب جزئیات کاملی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ به همراه دارد.
کتاب «Epic Content Marketing» به صورت گام به گام شما را در فرآیند روایت یک داستان راهنمایی میکند. در آموزش های بعدی قصد داریم مباحث و نکات سئو را به صورت عمیق تر آموزش دهیم. همچنین قصد این را داریم که شما دوستان را نیز با اهداف سئو و بهینه سازی روی وب سایت ها نیز آشنا سازیم. تمرکز بیشتر این کتاب بر بازاریابی محتوا تنظیم شده است تا با استفاده از آن، محتوایی مناسب برای کاربر، تهیه و تنظیم شود. ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ و استفاده از روشهای آن، برای کسبوکارها منافعی در بر دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. در دنیای سئو اصطلاحات تخصصی زیادی به کار می رود؛ برای آشنایی با آنها پیشنهاد میکنیم مقاله اصطلاحات سئو دیمارکنت را بخوانید. در ادامه، مهمترین کتابهای انگلیسی را برای آشنایی با بازاریابی دیجیتال معرفی میکنیم.
سئو در گوگل تنها با شناخت گوگل ممکن است! به همین دلیل، تنها چیزی که برای افزایش احتمال موفقیت بازاریابی محتوایی خودمان روی آن حساب نمیکنم، شانس و اقبال است. بنابراین به هیچ وجه در هنگام مشاوره دیجیتال مارکتینگ، تنها به دنبال تبلیغات اینترنتی نباشید. از جمله استراتژیهایی که برای دیجیتال مارکتینگ بیان میشود، داستانسرایی به هنگام تولید محتوای متنی است. در حقیقت، ایمیلها و تهیه محتوای تبلیغاتی برای ایمیل، از جمله روشهای ارزانقیمتی به شمار میآید که به کمک آنها میتوان جریان درآمدی مناسبی را برای کسبوکارهای اینترنتی فراهم کرد.
اگر بخواهید کتاب جامعی را در رابطه با دیجیتال مارکتینگ به همراه مثالها و راهنماهای مختلف مطالعه کنید، این کتاب یکی از بهترین گزینهها در این رابطه به شمار میآید. محتوا باید برای مخاطبان با ارزش و مفید باشد، آنها را جذب کسب وکار شما و در نهایت تبدیل به مشتریان وفادار کند. کتاب «Youtility» در ایجاد اعتماد بین شرکت و مشتریان وفادار شما بسیار مفید است. وقتی مخاطب ببیند که اطلاعات به آن ارائه میدهید به مرور زمان متوجه جدی بودن برند شما میشود و در نهایت به شما اعتماد میکند. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساختهای امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. اما در نهایت اگر به جستجو برای فرصتهای شغلی این حوزه مشغول شوید، چند مورد مانند توسعه استراتژیهای بهینهسازی سایت، تحقیق کلمات کلیدی و پایش معیارهای روزانه را به صورت مشترک در تمامی آنها مشاهده خواهید کرد.
بازاریابی محتوا
از جمله منابع معتبری که برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ ذکر میشود، «HubSpot» و خدمات گسترده آن است. اینفوگرافیک: اینفوگرافیک شکل دیگری از محتوای تصویری است. بخش دوم این پلتفرم به شکل یک تبلیغدهنده فعالیت میکند به این معنی که امکان معرفی کسبوکار خود را از این راه خواهید داشت. این پلتفرم در دو بخش ناشر و تبلیغدهنده فعالیت میکند که در ادامه، این بخشها توضیح داده خواهند شد. به هر حال، محتوای نوشتاری بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است؛ چه در خبرنامه ایمیل، صفحه فرود وب سایت شرکت شما یا پست رسانههای اجتماعی. به همین دلیل باید پلتفرمی وجود داشته باشد که تمامی این موارد در آن رعایت شوند و متنهایی مناسب هر رسانه با هزینهای معقول تدوین شوند. به کمک این کتاب، انواع استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ برای توسعه برند و آشنایی افراد با برند بیان میشود. کتاب «Epic Content Marketing» قواعدی اصولی را برای توسعه داستان بیان میکند. اگر به تازگی در دنیای بازاریابی دیجیتال وارد شدهاید، این کتاب یکی از بهترین کتابها برای شروع یا حتی توسعه مهارتهای دیجیتال مارکتینگ به شمار میآید.
پلاگین یاست (Yoast) و پلاگین رنکمث (Rank Math) به شما کمک میکند تا توضیحات متا، عنوان و کلمات کلیدی وبسایت خود را مشخص کنید. با استفاده از کاپریلا و با توجه به کلمات کلیدی داخل متن، بنرهای تبلیغاتی مرتبط با کلمات کلیدی مطلب نمایش داده خواهند شد. به کمک تبلیغات هدفمند میتوان محصولات یا خدمات یک کسبوکار را به گروههای مشخص جمعیتی معرفی کرد یا اینکه از تبلیغات بر اساس کلمات کلیدی بهره برد. با استفاده از پلتفرم تبلیغات هدفمند کاپریلا، بنرهای تبلیغاتی در متن مشابه تصویر زیر نمایش داده میشوند. به همین دلیل، در ادامه قصد داریم با استفاده از کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ و برخی از منابعی که معرفی شدند، نقشه راهی برای یادگیری این تخصص ترسیم کنیم. در ادامه قصد داریم مسیری یادگیری بازاریابی دیجیتال را به کمک کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ بیان کنیم.
دیجیتال مارکتینگ چیست
در مثال زیر مطلبی با موضوع «نحوه ساخت فیلمهای آموزشی با کمتازیا» تهیه شده است. همچنین، تمامی مراحل ساخت و اجرای برنامههای دیجیتال مارکتینگ به طور کامل بیان میشوند. علاوه بر این، کمتازیا از جمله نرمافزارهای فیلمبرداری از صفحه نمایش به شمار میآید و به همین دلیل، فردی که مطلب را مطالعه میکند ممکن است به ساخت فیلمهای آموزشی با نرمافزار نیز علاقه داشته باشد. این انتخاب تا حد بسیار زیادی به سلیقه مخاطبان، بودجه و سطح تعامل کاربران با برند شما و فاکتورهایی از این دست بستگی دارد.
در تیم بیزون از این دیجیتال مارکتینگ می توانیم برای انواع مشاغل استفاده کنیم. رسانههای اجتماعی که میتوانید از آنها استفاده کنید شامل تلگرام، توییتر، لینکدین و اینستاگرام است. از جمله استراتژیهایی که به طور معمول در یک کتاب آموزش دیجیتال مارکتینگ مطرح میشود، بهرهگیری از تبلیغات همسان مانند رپورتاژ آگهی است. بازاریابی همکاری در فروش یا همان افیلیت مارکتینگ که با نام بازاریابی مشارکتی نیز شناخته میشود، از جمله استراتژیهای مناسب در بازاریابی اینترنتی است. در این کتاب، نویسنده روشهایی را بیان میکند که با استفاده از آنها، رابطه مناسبی بین مشتری و شرکت برقرار میشود. به طور تقریبی ۹۸ درصد مردم ایران از موتور جست و جوی گوگل استفاده می کنند. ارتباط کلمه کلیدی: آیا وقتی تبلیغ شما در جستجوها ظاهر می شود، مردم روی آن کلیک می کنند؟
متخصص دیجیتال مارکتینگ
در فصل اول این کتاب با نحوه تهیه نقشه سفر مشتری آشنا میشوید و به این ترتیب، مبحث پرسونای مشتری نیز در همان ابتدا پوشش داده میشود. علاوه بر این، در هر فصل از این کتاب، نکات بسیار کاربردی برای استراتژیهای مختلف بازاریابی ایمیلی مطرح شده است. علاوه بر این، تعداد مختلفی راهنمای ارزشمند برای برنامهریزی و اجرای استراتژیهای سئو هم ارائه شده است. در این کتاب با ارائه مثالهای واقعی و مصاحبه با افراد متخصص، راهنمای مناسبی برای دیجیتال مارکترها فراهم شده است. با توجه به موارد گفته شده نتیجه میگیریم که مخاطب بدون مزاحمتهای بصری و محتوایی، مطالعه مطلب را به طور کامل انجام میدهد. در واقع شما با هر سئوکار و یا متخصص سئویی که صحبت کنید به شما می گوید که فعالیت های خود را در زیرمجموعه این دو دسته بندی انجام می دهد، اما خب این موارد چه هستند؟ به طور قطع اگر بخواهید در بازاریابی دیجیتال موفقیتی کسب کنید باید با بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) آشنایی داشته باشید.