نحوه ارائه پشتیبانی فنی از راه دور برای دوستان و خانواده


ما گمان می‌کنیم که اگر در حال خواندن این مقاله هستید و از اندروید سنترال معمولی هستید، کاملاً با فناوری آشنا هستید. احتمالاً بیش از آن چیزی که می توانید برای کمک به حل نوعی بحران فنی (واقعی یا خیالی) برای دوستان و خانواده، با شما تماس گرفته اید. برای بسیاری مانند ما، این سیل تماس‌ها و پیامک‌ها معمولاً حول و حوش تعطیلات متمرکز است، اما اکنون که همه ما تقریباً از خانه کار می‌کنیم و همکاری داریم، ممکن است اخیراً درخواست‌های شما افزایش یافته باشد.

در اینجا برخی از نکات، ترفندها و ابزارهایی است که ما در Android Central از آنها نه تنها برای نوشتن مقالات خود استفاده می کنیم، بلکه برای کمک به دوستان و خانواده خود در صورت درخواست (فقط به آنها یادآوری نکن، خوب؟).

نحوه ارائه پشتیبانی فنی از راه دور با چت های ویدیویی

چت ویدیویی Google Meet در پیکسل 3

(اعتبار تصویر: Android Central)

با انجام پشتیبانی مشتری در گذشته، می‌توانم به شما بگویم که تلاش برای تشخیص مشکل از طریق تلفن یا از طریق پیامک می‌تواند خشمگین باشد. با این حال، صادقانه بگویم، به همان اندازه که برای شخصی که به کمک نیاز دارد، ناامید کننده است. بهترین راه برای تشخیص و حل مشکلات فنی خانواده (به غیر از اینکه واقعاً با آنها همراه باشید) تماس ویدیویی است.




منبع: https://www.androidcentral.com/how-provide-remote-tech-support-friends-and-family