در این مرحله که بعد از اجرای زیر ساخت های مورد نیاز در واحد اداری صورت میگیرد، بنایی ، کاشی کاری ، گچ کاری و دیگر اقدامات مورد نیاز پروژه قبل از انجام نارک کاری صورت میگیرد. در این مرحله قبل از شروع اجرای دکوراسیون داخلی، عملیات تخریب فضاها به منظور تفکیک آن، لوله کشی های جدید و عملیات زیر ساختی آغاز می شود. یکی از اصلیترین اصول طراحی دکوراسیون منزل این است که هرگز کار خرید لوازم موردنیاز برای دکور کردن خانه را با خرید مبلمان شروع نکنید. اکثر عروس ها زمانی که برای خرید جهیزیه خود اقدام میکنند و چیدمان خانه را انجام میدهند، دوست دارند سبک دکوراسیون کلاسیک داشته باشند و فضای داخلی خانه شان رسمی تر باشد.
طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی با سبک های مدرن و زیبا خواسته اکثر افراد جامعه است، طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی که به گونه ای ویترین خانه ما محسوب می شود معمولا با هزینه های بالایی صورت میگیرد اما در بسیاری از موارد به علت عدم توجه به نیازهای خانواده و نیز عدم طراحی مناسب با هارمونی دکوراسیون داخلی منزل دچار تغییرات … در نظر گرفتن انجام ماهیت کارهای اداری که قرار است در محیط اداری شما انجام شود، به خودی خود یک شروع خوب است، زیرا مطلع بودن از فعالیتی که در فضای اداری شما انجام می شود، قدم مهمی در انتخاب طرح دکوراسیون اداری شما محسوب می شود. اگر می خواهید دفتر خود را نوسازی کنید ، دشوار است که بدانید از کجا شروع کنید.
در اولین مرحله قبل شروع هر اقدامی، نیازهای خود را برای شرکت بازسازی به صورت کامل بنویسید. اولین موضوع حائز اهمیت در مورد طراحی دکوراسیون اداری، یکپارچگی بین اجزای موجود در فضا از جمله مبلمان اداری و سایر موراد طراحی دکوراسیون آن می باشد. یکی از همان طراحی فضاهای اداری است که “حامد کامل نیا” طراحی آن را براساس تلفیق کار و زندگی، توجه به شاخصه های معماری سبز انجام داده است و توانسته فضای اداری بی نظیری را خلق نماید، این آتلیه در بالاترین طبقه یک ساختمان اداری، تجاری در شهر مشهد قرار گرفته است. ما همه مقاله ها و ویژگی های مربوط به “جالب ترین دفاتر در جهان” و برخی از اشتباهاتی که برخی شرکت ها برای رسیدن به این عنوان انجام می دهند را دیده ایم. انتخاب این الگوها برای طراحی داخلی اداری از شیوع بیشتری برخوردار است و رعایت برخی از نکات در هنگام اجرای آنها میتواند ضمن کاهش فراوان هزینههای دکوراسیون داخلی اداری، زیبایی وصف ناپذیری را نیز برای محیط اداره و یا محل کار شما به ارمغان داشته باشد.
مواردی مانند نورپردازی و استفاده متعادل از نورهای طبیعی و مصنوعی، انتخاب مناسب چیدمان و مبلمان اداری، استفاده از گیاهان در محیط، رنگبندی جذاب و … موضوع فعالیت شما می تواند در انتخاب طرح و دکوراسیون، به طراح و دکوراتور ها کمک کند. همچنین باید توجه داشته باشید که هر یک از عناصر و رنگ هایی که در یک محیط به کار می برید دارای معنی خاصی می باشند که باید در انتخاب آن ها دقت کافی را داشته باشید. پس دو اصل بهینه شدن فضا و استفاده حداکثری از فضاهای خالی را در انتخاب مبلمان و طراحی داخلی شرکت خود سرلوحه قرار دهید. این شرکت متعلق به شرکت درسا سازه می باشد. اقدامات بعدی و مورد لزوم با سرعت و با کیفیت بالا به اجرا در می آیند. در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد.
لذا سعی معماران پروژه “احسان حسینی و الهام گرامی زاده نایینی” بر این بود تا با تعریف احجام اداری و خدماتی در کنار آن و ترکیب دو عملکرد اداری و صنعتی از لحاظ فرم، عملکرد و استراکچر، گونه ای متفاوتی از ساختمان های اداری، صنعتی ارائه دهند. برای مثال طراحی داخلی مطب پزشکان دارای هارمونی رنگ های متفاوتی است. به عنوان مثال زمانی که شما در محلی کار می کنید که نور کافی ندارد و در تابستان یا زمستان بسیار گرم یا سرد است، ناخودآگاه تمرکزتان بر این موضوع می گذارید که کاش شرایط محیطی بهتری داشتید. در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود. یک خانه زیبا و مناسب آرزوی هر شخصی است، اما زیبایی به تنهایی قادر نیست یک خانه را برای ما راحت و آرامش بخش کنند.
اتاقک: شامل فضایی است که یک یا دو ایستگاه کار در آن قرار گرفته باشند و از طریق صفحات عمودی جداکننده با فضای اطراف خود مجزا می شوند. مثلا در تصویر زیر می تونیم ببینیم که یک طراح داخلی چطور در گوشه ی یک متری دیوار یک میز کار کوچیک توسط یک قطعه چوب محکم ایجاد کرده. آینده نگری در طراحی داخلی این پروژه طراحی هوشمندانه ای از گرافیک و نقوش هست که در قالب خطوط نرم و خمیده عناصر تشکیل دهنده ی فضا مثل، دیواره ها، میزها و مبلمان ها رو از هم جدا کرده. ایستگاههای کار: از سطوح کار، صندلی، تجهیزات و صفحات عمودی جداکننده تشکیل شده است. سیستم باز اداری به فضاهایی اطلاق می شود که توسط جداکننده های سبک از هم تفکیک شده اند. ایده ی اصلی طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، استفاده از شیشه به عنوان عنصری مهم، تأثیرگذار و شکل دهنده در تمامی بخش های این پروژه است که دفتر معماری “رنا دیزاین ” به سرپرستی رضا نجفیان با این ایده ی منحصر به فرد خود توانسته رتبه اول جایزه معماری داخلی ایران در بخش اداری، برگزار کننده فصلنامه معماری و ساختمان، سال 1395 و همچنین تقدیر ویژه جایزه معمار در بخش بازسازی، سال 1395 را از آن خود کند.
پس برای درخواست خدمات دکوراسیون داخلی از تیم طراحان دکوراسیون داخلی، کافیست همین الان به چند سوال ساده در فرم سفارش، پاسخ دهید و در صورت تمایل ثبت سفارش نهایی را انجام دهید. در این مرحله که مرحله نهایی بازسازی یک واحد اداری است تمامی عملیاتی که نیاز به ظرافت در اجرا دارند انجام میشود. هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. شما در ابتدا باید به نیازهای موجود در یک فضای ادرای را بررسی کنید. در این نوع طراحی دفتر اداری شما باید نیازهای ارباب رجوع خود را در کنار نیازهای کارمندان خود مد نظر قرار دهید.
در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، می توان از گل و گیاهان طبیعی ، آکواریوم های زیبا و گلدان های مصنوعی و تابلو ها استفاده کرد. ما در این مقاله از موکت اداری کارپت لند به موضوع اهمیت استفاده از طراحی داخلی تجاری و همینطور طراحی داخلی مجتمع تجاری می پردازیم. در این مقاله به موضوع طراحی داخلی اداری مدرن و همچنین بررسی انواع کمد اداری میپردازیم. همون طور که قبلا توضیح داده شد فضاهای اداری کوچک برای بزرگ تر نشان دادن فضا در طراحی داخلی از جداره های شیشه ای بیشتری استفاده رو می کنند. کرم، پولاد، چوب های درخشان، شیشه، پلاستیک های جدید فشرده و کاشی های روشن و براق. مبلمان اداری منعطف مثل میزهای تاشو و یا با قابلیت تنظیم ارتفاع و صندلی های ارگونومیک ساده و شیک با پارتیشنهای اداری تمام شیشهای و چوبی، قفسههای متحرک از جنس چوب و کتابخانههای مینیمال همه به کار گرفته میشوند تا شما یک فضای منعطف داشته باشید و در موارد متعدد بتوانید از آن استفاده کنید. چوب یک متریال طبیعی است که در کنار گل و گیاه می تواند فضایی بسیار دنج را خلق کند. یک فضای اداری باید مانند خانهی دوم افراد حاضر در طراحی داخلی اداری با چوب آن باشد. یکی از مزیتهای دیوار شیشهای عبور نور طبیعی است که از آنها میتوانید در مکانهای مختلف مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه منزل و سرویس بهداشتی استفاده کنید.
همچنین این نوع میز کار ها در طراحی داخلی اداری مزیت و معایبی نیز دارند. در میان گذاشتن و مشورت با طراح و دکوراتور ها می تواند به شما برای انتخاب بهترین طرح کمک زیادی بکند. چنانچه قصد طراحی دفتر کار خود و پس از آن ساخت و اجرای این طرح ها را دارید، تیم طراحی و اجرایی متخصص شرکت دکوراسیون داخلی شارین می تواند با بهترین کیفیت طرح مورد نظر شما را آماده نموده و آن را با همان کیفیت عالی برای شما اجرا نماید. گروه معماران فنیکس، علاوه بر تخصص در موارد فوق در زمینه خدمات معماری، طراحی و اجرای نما اصفهان و بازسازی ساختمان اداری ، تجاری ، مسکونی، سایبان برقی، نوسازی ساختمان های قدیمی و تبدیل ساختمان های قدیمی به ساختمان های مدرن و امروزی نیز فعالیت بسزایی دارد. استفاده از یک رنگ ثابت در محیط های کاری و یک نوع نورپردازی تکراری می تواند منجر به یک دکوراسیون معمولی و قدیمی شود. شرکت های بزرگتر با ارائه خدماتی که بتواند کارمندان نسبت به محل کار علاقه مندتر کند، انجام می دهند تا کارکنان شرکت، علاقه داشته باشند وقت بیشتری را در محل کار خود صرف کنند. طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ای با مساحت کل تقریبی 490 مترمربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری قرار گرفته است.
یکی از دیوارهای منزل خود را انتخاب و آن را کاغذ دیواری یا رنگی متفاوت کنید تا بیشتر به چشم آید و مرکز توجه خانه شما شود. قیمت طراحی داخلی معمولا این گونه نیست که شما مجبور باشید، تمامی فضای های ساختمان تان را به دست تغییر و تحول و طراح بسپارید، بلکه شما می توانید انتخاب کنید که فقط یک فضا از منزل یا محل کارتان را تغییر داده و به دست طراح بسپارید. فقط مطمئن شوید که گزینه ها را به تعداد محدودی محدود کنید که از کار با آنها نیز خوشحال خواهید شد زیرا آزادی زیاد می تواند در نهایت طاقت فرسا و از نظر بصری پر سر و صدا باشد. آیا فقط می خواهید برای شما طراحی کند یا نه حتی قصد دارید، علاوه بر آن کار های مشاوره و نظارت را نیز به او واگذار کنید؟ متریال های مناسب برای کفپوش ها باید به شکلی اجرا شده باشد که عملکرد مخصوص به خود را دنبال کند. طراحی ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند. تمامی نیازهای شما بر اساس اولویت نهایی شده توسط تیم طراحی هگزا دکور طراحی سه بعدی و مدلسازی می شود تا شما بتوانید قبل از صرف هزینه های هنگفت، نمای تمام شده ی کار را ببینید و در صورت نیاز تغییراتی روی آن اعمال کنید.